Reklamace a servis
Uplatnění reklamací řeší článek 14. Obchodních podmínek.
Pro rychlejší vyřízení reklamace (servisního požadavku), doporučujeme nejdříve zaslat informaci na emailovou adresu reklamace@distrimed.cz s uvedením:
- čísla faktury a na jaké jméno byla vystavena
- popisem závady a stručným popisem jejího vzniku - nejlépe přiložit fotky
- kontaktem (telefon, email)
Pokud se bude jednat o opravu - výměnu jednoduchého dílu anebo součásti výrobku, budeme Vás kontaktovat a dohodneme možnost zaslání náhradního dílu, bez nutnosti zasílat celý výrobek k reklamaci či pozáruční opravě.
Reklamaci můžete uplatnit také na naší prodejně BELLIS v Českém Těšíně.
Pro odstoupení od smlouvy dle obchodních podmínek, článek 8.5, můžete použít tento formulář
Potřebujete poradit? Byla Vám doručená poškozená anebo nekompletní zásilka? Volejte 558 712 577