Doprava a platba
Dodací lhůta se počítá na pracovní dny a je uvedena u každého zboží. Při expedici zboží je zákazník o této skutečnosti informován e-mailem.
Expedice zboží probíhá následovně:
- U objednávek uskutečněných do 8:00 na zboží, u kterého je uvedeno "skladem - ihned k expedici", a při platbě na dobírku, anebo online (platební bránou, platební kartou, online převodem) - expedice v den uskutečnění objednávky. U objednávek uskutečněných po 8:00 - expedice následující pracovní den. Přepravní služba doveze zboží do 48h od expedice.
- Při všech ostatních způsobech platby - expedice po zobrazení platby na účtu prodejce (dle dostupnosti zboží).
- V případě, že na objednávce je více položek zboží s různou dostupností, bude celá objednávka expedovaná, až bude dostupné veškeré zboží z objednávky, tj. až bude skladem položka s nejdelší dostupnosti.
Upozorňujeme, že udávaná skladová dostupnost se týká skladu, ne prodejny. Pokud chcete vyzvednout zboží na prodejně, musíte ho nejdříve objednat, a až bude nachystáno na prodejně, budeme Vás informovat telefonicky (obvykle do 2 dnů).
Možnosti dopravy:
- Osobní odběr na prodejně BELLIS v Českém Těšíně, Hlavní třída 97/16 - zboží bude nachystáno k odběru do 2 pracovních dnů (dle skladové dostupnosti). Jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí, budeme Vás kontaktovat telefonicky. Upozorňujeme, že na výdejně není většina zboží z e-shopu skladem.
- Přepravní služba PPL - doručení na adresu do druhého pracovního dne ode dne expedice. Při volbě této dopravy Vás přepravce bude informovat o termínu doručení i prostřednictvím SMS zprávy.
- Přepravní služba DPD - doručení na adresu do druhého pracovního dne ode dne expedice. Nelze přepravovat tekutiny, dezinfekce a nadrozměrné balíky. Při volbě této dopravy Vás přepravce bude informovat o termínu doručení i prostřednictvím SMS zprávy.
- Přepravní služba PPL Parcel shop - nechte si objednávku poslat na jedno z více jak 6 700 výdejních míst v ČR, které máte nejblíž! Seznam výdejních míst Parcel Shop najdete ZDE
- Zásilkovna - nechte si objednávku poslat na jedno z více jak 10 000 výdejních míst v ČR, které máte nejblíž! Tato možnost dopravy na Vámi vybrané místo Zásilkovny Vám bude nabídnuta pouze pokud celková hmotnost objednaných produktů včetně obalů nepřesáhne 5kg (u každého produktu je uvedená hmotnost v záložce SPECIFIKACE, pod obrázkem produktu). Není možné přepravovat tekutiny (dezinfekce) a produkty, které jsou delší než 70 cm. Kde jsou výdejní místa Zásilkovny najdete ZDE.
Možnosti platby:
- Dobírkou - celou částku vybere v hotovosti od zákazníka doručovatel při převzetí. Upozorňujeme, že nemusí být možná platba kartou (záleží na dostupnosti platebního terminálu). Tato možnost platby je možná u objednávek v hodnotě nad 100 Kč.
- PAY U (online platby) - po dokončení objednávky vyčkejte na přesměrování na platební bránu. Toto přesměrování může trvat několik vteřin - vyčkejte, neopouštějte stránku! Můžete zvolit online platbu s Vaší banky, platební kartou VISA, MASTERCARD, G Pay, Masterpass, Google Pay, Apple Pay.
- Bankovním převodem - po dokončení objednávky Vám příjde emailem potvrzení objednávky s celkovou částkou. Zaplatíte převodem z Vaší banky na náš účet č. 51-2679780267/0100. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. Můžete zaplatit i pomocí QR kódu, který je součástí e-mailu. Zboží bude expedováno (dle dostupnosti) až po přijetí platby na náš účet. Pokud Vám doručení spěchá, zvolte jinou formu úhrady.