Úvod / Novinky / Reklamace a servis

Reklamace a servis

Reklamace a servis - | Zdravotnické pomůcky    Dorazilo vám poškozené zboží ? Vyskytla se na výrobku během používání závada ?

Uplatnění reklamací řeší článek 14. Obchodních podmínek.

Pro rychlejší vyřízení reklamace (servisního požadavku), doporučujeme nejdříve zaslat informaci na emailovou adresu reklamace@distrimed.cz s uvedením:

  • čísla faktury a na jaké jméno byla vystavena
  • popisem závady a stručným popisem jejího vzniku - nejlépe přiložit fotky
  • kontaktem (telefon, email)

Pokud se bude jednat o opravu - výměnu jednoduchého dílu anebo součásti výrobku, budeme Vás kontaktovat a dohodneme možnost zaslání náhradního dílu, bez nutnosti zasílat celý výrobek k reklamaci či pozáruční opravě.

Reklamaci můžete uplatnit také na naší prodejně BELLIS v Českém Těšíně.

Pro odstoupení od smlouvy dle obchodních podmínek, článek 8.5, můžete použít tento formulář 

Zboží, které chcete vrátit anebo reklamovat zašlete na: Distrimed - sklad, Třinec Konská, čp. 601, PSČ:  739 61

Potřebujete poradit? Byla Vám doručená poškozená anebo nekompletní zásilka? Volejte 558 712 577 anebo pište na reklamace@distrimed.cz

Realizuje Používáme e-shop oXyShop X5 od společnosti oXy Online s.r.o.